مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 15:512018-12-01اقتصادي

فارس من| معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان: توزیع 40 هزار تن آسفالت در استان


معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان از پخش 40 هزار تن آسفالت برای لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابان های زنجان خبر داد و گفت: بخشی از این بی کیفیتی مربوط به پخش آسفالت است.

- داود نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که شهرداری زنجان از آغاز پاییز امسال در حال انجام دارد، نهضت آسفالت است که تا 10 آبان ماه اجرایی شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه هدف از این کار ترمیم و لکه گیری آسفالت های شهر زنجان در همه مناطق بود، تصریح کرد: درست است که مدت زمان اجرای این طرح تا 10 آبان ماه بود ولی تا زمانی که آب و هوا اجازه دهد به لکه گیری ادامه خواهیم داد.

وی به توزیع روزانه 120 تن آسفالت برای لکه گیری در نقاط مختلف شهر زنجان اشاره کرد و افزود: به علت از بین رفتن آسفالت در برخی از مناطق حتی روکش آسفالت هم انجام شد.

نوری در پاسخ به سوال فارس مبنی بر گلایه مردم در زمینه بی کیفیتی آسفالت نیز اظهار کرد: در بحث اسفالت دو موضوع مهم وجود دارد که یکی نوع پخت و دیگری نوع پخش آن است.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: در بحث پخت آسفالت زنجان تنها کارخانه ای است که آزمایشگاه مکانیک خاک دارد و به صورت روزانه در آزمایشگاه کیفیت آسفالت مورد بررسی قرار می گیرد اما در بحث پخش و نحوه لکه گیری ها دوستان دقت لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان: توزیع 40 هزار تن آسفالت در استان

فارس من| معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان: توزیع 40 هزار تن آسفالت در استان